top of page

Winterbar

  • 24 jan
  • 1 minuten om te lezen
Op 8 februari verwelkomt de Jin iedereen op onze Winterbar vanaf 16u30! ❄️☕️
Op 8 februari verwelkomt de Jin iedereen op onze Winterbar vanaf 16u30! ❄️☕️


Wat is er leuker dan een vergadering afsluiten met een heerlijke, warme verse tas soep? Perfect om je handen en lichaam terug op te warmen terwijl je gezellig bijpraat met de vrienden en de ouders.🤗

En geen zorgen: naast soep zijn er natuurlijk ook nog andere lekkere drankjes verkrijgbaar! 😉


Op dat moment zullen we ook de windwijzer voor

Korneel - onze indrukwekkende arend - installeren.


Hopelijk zien we jullie dan! <33


 
 
 

Recente blogposts

Alles weergeven
Pannenkoekenverkoop jonggivers

Om het kamp van de jonggivers deze zomer te financieren verkopen de jonggivers lekkere, versgebakken pannenkoeken!🥞 🤗 Deze zomer trekken we naar de Ardennen en om er een onvergetelijk kamp van te ma

 
 
 
Groepsdag

Hallo iedereen! Op zaterdag 11 april gaan we op GROEPSDAG! Op groepsdag gaan we op uitstap om superleuke spelletjes te spelen met alle takken van de scouts (van kapoenen tot givers en beren). Dit jaar

 
 
 

Opmerkingen


bottom of page